Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Comarch ERP XL

Comarch ERP XL znany dawniej pod nazwa Comarch CDN XL swoim zasięgiem obejmuje następujące obszary działania:


Handel i dystrybucja

System zapewnia wsparcie procesów związanych z handlem, po stronie sprzedaży oraz kupna. Przydatny nie tylko przy realizacji transakcji czy ustalaniu cen i promocji, lecz także do obsługi reklamacji, kontroli poziomu zapasów czy pełnej obsługi importu z i spoza UE.


Gospodarka magazynowa

Możesz dowolnie zarządzać magazynem, wydawać dyspozycje związane z realizacją zamówień czy definiować trasy przejazdów, a system pomoże przy eliminacji pomyłek i zapewni stałą kontrolę poziomu zapasów.


Produkcja i kompletacja

Wsparcie dla firmy produkcyjnej przy definiowaniu technologii, określaniu elementów procesu produkcyjnego, harmonogramowaniu produkcji, zarówno automatycznie jak i manualnie, czy też nadzorze i raportowaniu.


Serwis i remonty

System zawiera narzędzia pomocne przy realizacji typowych dla obszaru serwisowego przy obsłudze posprzedażowej własnych wyrobów lub urządzeń w obrębie przedsiębiorstwa.


CRM

To rozwiązanie pozwala na stworzenie kompleksowej bazy wiedzy o klientach, zarządzanie zadaniami i wizytami handlowymi, a co za tym idzie, stanowi ogromną pomoc w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych.


Analizy i raporty, controlling

Dostępne w ramach pakietu rozwiązanie analityczne Business Intelligence pozwala na zarządzanie informacjami z każdego obszaru działalności firmy. Raporty dostarczane są w wygodny sposób, w wielu układach i przekrojach. Dzięki dostępowi do urządzeń mobilnych, można zawsze być na bieżąco ze stanem przedsiębiorstwa.


Procesy

Automatyzacja i uporządkowanie procesów biznesowych i obiegu dokumentów.


Praca mobilna

Zestaw aplikacji przydatnych w pracy mobilnej, związanej ze sprzedażą, magazynowaniem oraz zarządzaniem, dostępnych na urządzeniach przenośnych.


Sprzedaż internetowa

Możliwość bezpłatnego wystawienia swoich produktów na portalu zakupowym iMall24 oraz zaawansowana technologicznie platforma ecommerce.


Zabezpieczanie danych

Nowoczesna aplikacja do backupu i archiwizacji baz danych, czyli jednych z najważniejszych zasobów Twojej firmy.


Platforma internetowa B2B

Dedykowany dla każdego klienta pulpit internetowy, dzięki któremu nie tylko odciążysz pracowników i uprościsz proces składania zamówień, ale też wzmocnisz współpracę ze stałymi klientami.


Finanse i księgowość

Poza ewidencją zdarzeń gospodarczych, to narzędzie pokaże całościowy obraz stanu firmy poprzez analizę danych finansowo-księgowych.


Kadry i płace

Profesjonalne narzędzie kadrowo-płacowe, pozwalające obsłużyć proces od przyjęcia pracownika aż do rozwiązania umowy o pracę, z uwzględnieniem różnych form zatrudnienia.


Środki trwałe

System zapewnia pełną obsługę procesów zarządzania majątkiem, np. ewidencję składników majątku trwałego, ich amortyzację czy dynamiczne raportowanie.


Pulpity dla pracowników

Dedykowane pulpity pracownicze, dostępne przez przeglądarkę internetową dla każdego pracownika, które pozwolą na dostęp do informacji o stawianych przed nim celach lub ewidencji czasu pracy.


Elektroniczna wymiana dokumentów

Zamiana dokumentów papierowych na elektroniczne zapewni redukcję kosztów, eliminację błędów ludzkich i oszczędność czasu, wpłynie na zacieśnienie współpracy z kontrahentami.

Copyrights © 2012 www.opusit.pl